SEm’s event management & online tools

Ben jij secretaresse of management-assistent en organiseer jij beurzen, events of bijeenkomsten? Wil jij dit nog professioneler leren en wil je daarbij gelijk gebruik leren maken van handige online tools, zodat je nog efficiënter kunt samenwerken en organiseren? Dan zit je goed bij deze online Event Training speciaal voor secretaresses, office managers, virtual assistants en management assistentes.

Start volgende training: Nog nader te bepalen (ON HOLD)

Deze training is een co-productie van SEM en Future for Assistants.

Je leert allereerst alle basisprincipes van Event Management. Daarnaast ga je aan de slag met de laatste Online Tools die het organiseren van je event nog gemakkelijker maken. Je maakt deel uit van onze besloten facebook groep. Heb je vragen of wil je even sparren? Elke twee weken kun je deelnemen aan onze Live Coachcall. 

Hinke Veldhuizen-Harders en ik, Ester de Graaf hebben deze training speciaal voor jou ontwikkeld. Twee experts die jou klaarstomen voor de volgende stap in je carrière.

Als je deze training hebt gevolgd, ben je heel zeker over de organisatie van je volgende event en zal alles heel efficiënt geregeld zijn! Jij gaat scoren, dat staat vast!

Dit programma…

✔ leert je hoe je de strakke basis van event management neerzet

✔ geeft je inzicht in de belangrijkste online tools voor secretaresses

✔ laat je interactief leren, individueel, met een groep en met coachcalls

✔ geeft je overzicht en structuur

✔ geeft je meer vertrouwen in je advisering en in jezelf

✔ geeft je toegang tot de netwerken van Hinke Veldhuizen-Harders en Ester de Graaf

✔ biedt jou een gecombineerd SEM/Future for Assistants certificaat

 

 

Hoe werkt het?

Je werkt individueel aan de online lessen. Je bepaalt zelf wanneer je start en wanneer je er aan werkt. In een kleine groep hebben we elke twee weken een coachcall om je vragen en voortgang te bespreken. Gewoon lekker in je eigen tempo. No stress.

In deze training speciaal voor secretaresses werken wij met duidelijke uitleg, templates, checklists en korte filmpjes. Zodanig dat jij alle facetten echt geheel in de vingers krijgt! Het programma en de templates kun je ook altijd terugkijken.

NU speciale prijs
€798,- EXCL. btw

9 lessen incl. coach calls

Start nog nader te bepalen (on hold)

Iris de Jong
“Wat een mooie en vooral ook praktische training! Ik kon na deze training meteen uit de voeten met alles wat ik geleerd heb. Laat maar doorkomen al die events! Ik weet nu echt van de hoed en de rand en ben ook echt een stuk zekerder geworden over mijn aanpak.”

 

Freelance project- en event manager 

IDJ Projectmanagement en Office support

Wat ga je leren?

Les 1:

Wat is Event Management?

  • Hoe pak je het aan en wat komt er bij kijken?
  • Welke fases zijn er
  • De start van je opdracht

Les 2:

Project Management voor Events

  • Hier leer je de projectmanagement skills die je nodig hebt voor een event
  • Briefing, planning en draaiboek en de toepassing ervan

Les 3:

Office 365 – hoe zet je het in?

  • Je leert alle online tools van Office 365 kennen
  • Van agenda-en mailbeheer, tot samenwerken met gedeelde documenten, spreadsheets en handige communicatietools

Les 4:

Online Project Management Tools

  • Je leert werken met allerlei online tools voor jouw projectleidersrol
  • Je leert de verschillende tools gebruiken
  • Je krijgt meer inzicht hoe je efficiënter samenwerkt met je projectteam, sturing geeft en op de hoogte blijft van de laatste stand van zaken

 

Les 5:

Online Meetings

  • Je leert online meetings op te zetten met Skype en Zoom en raakt bekend met alle functionaliteiten van deze twee tools

Les 6:

Budget en leveranciers 

  • Hoe maak je een solide budget?
  • Waar let je op?
  • En hoe onderhandel je over de prijs en voorwaarden

Les 7:

Mailchimp

  • Inrichting van Mailchimp, eigen templates maken
  • Een nieuwsbrief maken en versturen
  • Hoe zet ik mijn e-mailcampagne op van A-Z?
  • Hoe maak ik een inschrijfformulier? 

Les 8:

Canva – grafische designtool

  • Hoe richt ik Canva in binnen de huisstijl van mijn bedrijf?
  • Hoe maak ik ontwerpen voor social media en andere marketinguitingen, zoals facebookheaders, instagram posts, posters, flyers en uitnodigingen?

 

Les 9:

Presentaties

  • Je maakt kennis met verschillende presentatie tools en leert hierin krachtige, boeiende presentaties ontwerpen.

Prijs

event management
& online tools

betaling in 1 keer

€798,-

 (excl. btw)

FAQ

Volg je de training een op een of heb je contact met andere cursisten?

Je volgt wekelijks de lessen (9 weken lang). Om de week is er een coach call met andere cursisten. En er is een speciale gesloten Facebook groep waarin je contact hebt met Ester, Hinke en andere cursisten voor al je vragen.

Hoe lang duurt de eventtraining?

Het zijn in totaal 9 lessen. Gedurende de training start er elke week een nieuwe les.

Tijdsbesteding per week

Gedurende de training ontvang je elke week een nieuw les. Ga uit van 3 a 4 uurtjes tijdsbesteding per week. Deze lessen kun je in je eigen tijd bekijken. Loop je iets achter, geen probleem, want alle lessen blijven ook na de de training beschikbaar.

Vraag stellen maar niet in de Facebook groep?
Geen probleem, stel hem gewoon in de mail en stuur je bericht aan hello@iamsem.nl
Wanneer start het programma precies?

We starten wanneer jou dat het beste past!. Dan ontvang je de eerste les en eerste opdracht. Dus jij bepaalt wanneer je  start en wanneer je de lessen volgt.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee helaas, je kunt niet in termijnen betalen.